domingo, 10 de mayo de 2015

Segundo dia: visitas y tiempo libre // Segón dia: visites y temps lliure

Esta vez nos despertamos un poco mas tarde, desayunamos y nos fuimos al colegio, allí nos explicaron cosas sobre el medio ambiente de burgos, cuando acabo la explicación nos fuimos al museo de la evolución humana, era enorme y estaba lleno de cosas curiosas, lo que mas me gusto fue cuando vimos un cerebro, cuando acabamos fuimos a comer al palacio y a continuación fuimos a la catedral, a mi me encantó, era enorme y si vas solo seguro que te pierdes, la guía explicaba muy bien y por último los profesor nos dejaron tiempo libre por burgos, así que yo me fui con mi amiga Yolanda de compras, después ya llegamos al palacio y nos dormimos.


Aquesta vegada ens despertem una mica mes tard , esmorzem i ens vam anar al col·legi, allà ens van explicar coses sobre el medi ambient de Burgos , quan va acabar l'explicació ens vam anar al museu de l'Evolució Humana , era enorme i estava ple de coses curioses , la qual que mes em va agradar va ser quan vam veure un cervell , quan vam acabar vam anar a dinar al palau i a continuació vam anar a la catedral, a mi em va encantar, era enorme i si vas sol segur que et perds , la guia explicava molt bé i el que mes em gust va ser els llibres gegants, i per últims els professor ens van deixar temps lliure per Burgos, així que jo me'n vaig anar amb la meva amiga Yolanda de compres , després ja vam arribar al palau i ens vam adormir

No hay comentarios:

Publicar un comentario